Matthew Perry

Dom senaste veckorna (sen jag kom hit egentligen) har jag saknat Friends jättemycket :O Saknar att titta på ett avsnitt när man äter frukost, när man äter mat, på kvällen när det inte finns nåt roligare att titta på.. Nu är det visserligen mycket bättre, speciellt när det börjar så mycket annat på TV nu (:D) Men första veckan höll jag typ på att dö! Så kollade på massa klipp och hittade det här! Skitkul!! xD Saknar Chandler "/


Och på nåt sätt har han förföljt mig. Jaja, det va jag som började, men ändå! Kollade på 17 again häromveckan. (det va iofs medvetet) Sen såg jag ett klipp om filmen The whole ten yards som jag aldrig hört talats om innan, och vad ser jag då? Jo, att samma kväll går den på 4:an. Och för bara ett par dagar sen såg jag honom på Ellen DeGeneres show. Och det kollar jag liksom inte på varje dag.. Coincidence? I don't think so, som Phoebe skulle sagt (a)



<3 //ʝₒϛϚεfɘjⁿ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0