Kallvatten

Ibland blir man bara så trött på saker som ska skita sig hela tiden! *typ superarg* (hehe, länge sen man gjorde såna btw ;D) Igår kväll när jag skulle duscha så upptäckte jag att vi bara hade kallvatten :S Jag tänkte ju såklart att så är det ju när man precis sätter på vattnet.. Och här tar det extra lång tid innan det blir varmt. Så jag började med håret, och vattnet va verkligen iskallt. Det hade varit för kallt att t.o.m dricka. Och när jag väl va blöt så fortsatte jag ju. Men det va riktigt riktigt kallt! Fick ont i huvvet...du vet sådär som det blir när man äter glass för fort :P Fast det höll i sig längre...tror jag fortfarande har lite ont i huvvet efter det -.- Och jag som va så kall och frusen redan innan och sett fram emot att värma upp mig :P

Nu är det iaf varmvatten i kranarna igen.. och jag fattar fortfarande inte varför det blev sådär :S Hade kommunen stängt av nåt så hade dom ju sagt till...eller hur?
Anyway...känner att jag har pladdrat på för mycket om för lite nu.

Dessutom är det här sista inlägget för idag...eller inatt. Nu ska jag lyssna på The first time ever I saw your face med David Cook (kan fortfarande inte sluta lyssna på den!) och sen sova :D



<3 //ʝₒϛϚεfɘjⁿ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0