Tjejernas tur

Okej, är så trött nu så det här kommer, förhoppningsvis, inte bli ett långt inlägg ;P

Wow va tjejerna va bra då!! Så dumt att dom delar upp det så det måste va hälften tjejer och killar. Heldumt! Tjejerna brukar faktiskt va bättre...typ...högre lägsta nivå liksom.
Kändes iaf skönt att efter gårdagens besvikelser få känna sig helt nöjd med resultatet. OMG, så bra Erika va! Vilken röst, fattar inte att jag inte lagt märke till det innan.. ;O Och blev så glad för hennes skull. Jaja, jag och min törst för revansch.. (a)
Sen så gick ju Mariette vidare också. Visst va hon bra, men känner inte riktigt för henne. Vet inte vad det är...kanske för att juryn hyller henne så över topparna.. Har svårt för det av nån anledning.
Och så tyckte jag om Clara...tyckte hon gjorde ett bra framträdande. Trots va juryn säger! Men vad, vad, hade hon i sitt hår? ;S Såg inte klokt ut!

Jaja. som sagt, är trött nu. Så tack för mig!



<3 //ʝₒϛϚεfɘjⁿ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0