Kvalveckans start

Japp, det är nu det börjar. Såå spännande!! :D Men kan inte låta bli att tycka lite synd om Piotr "/

Anyway.. Eddie och Jon va ju lätt bäst! Andreas va också ganska bra.. men inte lika bra (a) Liksom wow! Så uppfriskande att se Jon med alla dessa känslor.. på gränsen till skrämmande xP Ungefär som att se Keanu Reeves stenansikte genom hela Matrix, och sen se honom i en annan film. Men det hör ju inte riktigt hit. Hurm.

Iaf.. va dom hade gjort om i studion!! :O Kände knappt igen mig ;S Och dom där pelarna med Idolloggan på...som taget från AI.. fast med svenska varianten då, men ni förstår vad jag menar ju :P

Sen måste jag kommentera Andreas Carlsson och hans solglasögon också xD Håller på att börja garva varenda gång, han ser för rolig ut xD Kan inte va lätt inte.. Hoppas han känner sig bättre imorrn, för det går inte att ta honom seriöst annars assååå ;P

Men nu ska jag kolla lite klipp!



<3 //ʝₒϛϚεfɘjⁿ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0