10 saker jag är bra på

Okej, jantelagen here I come. Ingen återvändo nu..


Jag är bra på att:

1. Göra "bildkollage", eller vad man ska kalla det, i Photoshop.
Va länge sen nu...men är nog fortfarande bra på det (;

2. Teckna (jaja, kalkylera) i Illustrator.
Har egentligen varit mest Bamse nu^^ But still!

3. Göra bloggdesign. Tycker ni inte? (;

4. Göra chokladbollar!
Jag lovar, jag gör världens godaste chokladbollar.. gjorde några för bara ett par timmar sedan (a)

5. Baka!
Åtminstone chokladcookies och sånt. Bröd blir liksom olika varenda gång :S

6. Äta det jag har bakat. Det är nästan det jag gör bäst.

7. Läsa Bamse :D
Det har jag varit enastående på hela mitt liv. Plus att jag minns allt jag läser också, och pratar om det när familjen är omkring (och lyssnar...inte!)

8. Få saker gjort (eller inte gjort) när jag väl bestämt mig.
Kan va löjligt tävlingsinriktad, och ska minsann visa alla ;P

9. Vara rolig.
Tro det eller ej. Ibland får jag helt enkelt bara till det och är skitrolig.

10. Spara.
Sjukt tråkigt, men så är det :P Det enda jag inte sparar på är godsaker, dumt nog xP


Hm, det va lättare än jag trodde :O Dom sista punkterna däremot va lite segare.. Och några av dom där punkterna skulle man ju kunna sätta ihop. Typ 4 och 5. Och 6 och 7 är väl saker jag är bra på, men inte direkt är positiva saker. Känner att jag egentligen har noll koll på hur det här ska va egentligen. Men här kommer väl lite bonuspunkter för att väga upp det (a)


* Fotografera.
Och det skulle kunna bli mycket bättre med en bättre kamera :O

* Inte sär skriva (hehe, nävars xP).
Det är nästan så att jag sätter ihop ord istället. Liksom, hur stavar man såsmåningom? Eller hursomhelst? :S


Det känns faktiskt mycket bättre nu! Så lätt! Och hade jag inte just proppat i mig massa chips hade det kännts underbart och fantastiskt. Men det här är okej :P Wow, va många punkter jag fick ihop :O Och det bästa är att det är sant alltihop! :D


<3 //ʝₒϛϚεfɘjⁿ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0