Grey's anatomy

OMG!! Såg den dubbla säsongsavslutningen av Grey's anatomy och OMG! Tror jag missade nåt däremellan också men.. såhär kan det ju inte sluta!! Jag visste iofs redan att O'Malley skulle dö.. men man blir lika chokad ändå (nja, inte riktigt lika.. varför skulle jag råka få reda på det!? -.-). Och Izzie! Jaja, får se hur det fortsätter nästa vecka.

Hehe, appropå alla dessa inlägg om Idol och andra program.. Har insett att jag tittar väldigt mycket på tv. Väldigt väldigt mycket! :P Grey's på eftermiddagen. Samantha, Idol och Heroes. Och om jag är hemma; nåt när jag äter mat, och frukost. Det känns iaf väldigt mycket när jag går mellan tv:n och datorn hela kvällen ;D

Dessutom börjar House på tisdag (och jag som ville fortsätta se The Mentalist..), som sagt Grey's på onsdag.. Japp, så är det! ;O



<3 //ʝₒϛϚεfɘjⁿ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0