Revansch i Idol

Som sagt.. Idol va det..

Förra veckan va sista auditionerna för iår. Och det va väldigt många tidigare sökande. Jag tycker som sagt det är kul när dom får ta revansch.. ;D Den ljuva hämnden! Nä men seriöst..

Dom flesta va ju från förra året, så med andra ord kände jag inte igen någon av dom -.- Förutom Nils då.. faktiskt.
Men så kom Eddie in! Eddie från 2005. Tyckte verkligen inte om honom då. Så...sliskig på nåt vis. Och när han sa att han trodde tittarna skulle tycka han va snygg :S Men wow! Han har verkligen växt till sig! Och han va så bra! Och inte alls så.. störig och pinsam! Wow! Snacka om revansch!

Sen så har vi ju Jihdes "look-a-like".. Jag tycker inte dom va ett dugg lika.. Jag menar...kolla här!


Visst om man ser honom lite snabbt sådär i förbifarten kanske dom är lika.. Sjukt kul iaf i slutet, när Jihde tar på sig hans tröja och låtsas va honom. Och när Bagge går på det xD Dom är ju för sköna, allihopa! :D



<3 //ʝₒϛϚεfɘjⁿ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0