Klippa film

Tro det eller ej, men jag fick saker gjort idag! :D *stolt så jag spricker* Gjorde färdigt den där bild-uppgiften som skulle va inlämnad idag.. och så började jag klippa film. Kära nån va lång tid det tar att klippa bara en halv minut! :O Men det är ganska kul när man väl kommit in i det.. Typ. Tur att vi bara ska göra 1½ och inte typ 30 minuter som ett normalt tv-program iaf! ;O

Men imorrn blir det fullt upp hela dagen... uppgifter som måste göras och filmning till vår egna lilla film ;P Tur att jag har Idol att se fram emot till kvällen! :D Som jag btw inte skrivit om på typ forever.. men lovar att det blir åtminstone ett litet inlägg om det (a)

Jaja, nu måste jag sova.. kan inte fortsätta såhär. Jag blir ett vrak :O



<3 //ʝₒϛϚεfɘjⁿ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0