American Idol!

Länge sen jag skrev nåt om AI nu.. ;O Kunde ju inte se så mycket i somras.. vem sitter inne på eftermiddagen under hela sommaren liksom? Jag, visade det sig xD Men inte hela sommaren, och jag missade det roligaste, fredagsfinalerna (fast där är det väl typ på tisdag). Så jag hade inte så stor koll.

Men nu, nu har det hänt grejjer serrni! Det här året kom det en ny jurris, Kara. Har inte den blekaste om vem hon är och vad hon gör xP Men iaf.. tycker det är helknäppt att dom börjat med fyra i juryn. Det blir bara konstigt, inget flow. Plus att Kara är störande (a) Men nu till den verkliga nyheten! Paula ska sluta (tyckte aldrig om henne, så weeeei!!) och istället ska dom ta in Ellen DeGeneres :D Aah hon är så rolig! Det här blir skitkul! Det blir lite skumt eftersom nån som inte arbetar med musik aldrig fått vara jury förut, men det blir spännande. Hon är säkert bra... och rolig :D Fattade ni btw den där meningen? xS

Men nu ska jag bara njuta av svenska Idol fram till den dagen ;P (kom igen, AI måste börja sändas här samtidigt som i USA och inte dras ut på så länge)



<3 //ʝₒϛϚεfɘjⁿ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0