Äntligen helg!

Den här veckan har gått fort! Och samtidigt sakta.. sånt där är svårt att förklara. Och jag har inte skrivit på hela veckan :O Menmen, nu tar jag det här från början.

I måndags skulle jag ju göra den där uppgiften.  Och tror ni att jag gör den då, nej, såklart inte! Jag kommer dit, och såklart va det typ ingen där. Den där snubben jag pratade med missförstog nog och trodde att han skulle va med eller nåt sånt. Anyway, en annan snubbe pratar med mig och säger att det är fler på kvällen. Så efter skolan kommer jag dit igen. Och visst kommer det folk. Men jag känner mig för dum för att fråga om jag kan ta kort på dom -.- Dagarna gick, det blev aldrig av.. så tänkte jag att på fredag minsann.. men då höll vi på med ett projekt (också filmbiten i marknadskommunikationen) och det tog way much longer än vi hade trott. Så pallade inte :P Men i morse!! :D Eller snarare typ halv tolv ;D (a) Somnade faktiskt om! :P Då kom jag dit, vågade mig på en mamma och hennes son, och jag tror det blev ganska bra.. hade kanske varit bra med lite fler bilder, men det duger. Jag har kännt mig lätt som en älva, som om jag flög på moln, så...lätt! Så lätt så jag va tvungen att köpa godis ;D Som jag klämmer i mig nu :O Så länge sen ju.. lösgodis alltså.

Jaja :D :D ville ju inte komma in hit och vara tvungen att säga att det inte blev nåt. Så bestämde att jag inte skulle skriva förrän jag va klar! Som ett straff liksom...eller kanske snarare som en motivation :P

Men nu ska jag kolla Freaky friday...eller vad den heter ;P



<3 //ʝₒϛϚεfɘjⁿ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0