Storstädning osv.

Okej då...storstädning är väl att ta i...men har man inte dammsugigt på ett halvår känns det så :P Och okej, jag diskade en hög med disk och slängde en väldigt fylld soppåse också...men det räknas väl kanske inte ;O Det känns rent iaf! ;D Och dammsugaren va helknäpp, ville inte köra igång, och när den väl gjorde det ville den inte stängas av ;S

Anyway...Nasse är fortfarande inte torr.. Mycket torrare, men fortfarande blöt och lite tung :S Saknar honom ju! Och jag tror definitivt att hans päls har ändrats.. i färg alltså. Hans ljusa päls på tassarna och runt nosen är ljusare och mer...rosa...än vad jag trodde :O Eller så är det bara ljuset här inne..

Och sen så är jag så glad...för jag har hittat noterna till Babar :D Det är lite svårt att veta om det är den riktiga, eller en förenklad version - eftersom jag inte har nåt piano här - men tror det är den riktiga :D Aaah, den är så bra! :D

Jaja, nu måste jag sova.. ska ju göra den där uppgiften imorrn.. OMG nervös :S Vill inte!



<3 //ʝₒϛϚεfɘjⁿ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0