Juryn rockar

Eller kanske snarare rappar.. på finska :O Det är det här jag pratade (eller skrev) om igår.. Dom är sjukt sköna dom där alltså :D <3 Anders Bagge är så himla kul med sina ansiktsuttryck xD Jag får seriöst den här på hjärnan ;D


För att inte tala om grabbarna som lurade juryn.. Det skrev jag också om häromdan. Liksom titta på dom, man tror verkligen att dom är hypernervösa! Och när den ena låtsas börja gråta. They blow me away!
Och även om jag vet att det är en bluff tycker jag lika synd om dom varje gång. Det är det skummaste :P Och igen, Bagges ansiktsuttryck! Och bah "Det va bra", övertygande :P


Det är ju inte Idol igen förrän på tisdag. Typ sjukt långt kvar! Vid det laget kommer jag klättra på väggarna (ung. som Suresh :O) så fram till dess har jag en del klipp att visa, så jag kommer överleva.

Men just nu kommer jag inte överleva om jag inte går och lägger mig ;O Natti natti!



<3 //ʝₒϛϚεfɘjⁿ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0