Kladdmuffins and such

Idag har jag fått en del gjort.. Inte mycket, men en del^^ Gick upp vid 12 så (a) Så går det när man lägger sig så sent :O Anyway..

Har gjort en mumsig potatisgratäng :9 men den hade nog blivit mumsigare om jag gått till Lidl tidigare...glömde bort att det ju tar sin tid att gå dit, och tillbaka "/ Har alltid tyckt att det låg så nära.
Jag gjorde ännu mumsigare kladdmuffins! :D
Och så har jag badat Nasse (:

OMG, det kan man säga va på tiden, ni kan inte föreställa er hur mycket smuts det kom ut ur honom ;O Jag visste ju att han skulle va väldigt smutsig, men inte smutsig! Han behövde bara ligga i vattnet ett par sekunder innan man började se att det blev smutsigt...och då hade jag ändå sköljt honom flera gånger :P
Nu luktar han iaf gott (persika, från mitt sköljmedel^^) där han ligger och torkar (a) <3 Tror också att hans päls har fått annan färg. Det kan ju bero på att han är blöt, men jag tror det är för att han är så ren. Det är lite läskigt. Han har sett ut och luktat på ett visst sätt i hela mitt liv, och nu gör han plötsligt inte det längre.. :O Men han är värd det ;D

Nu har jag sån lust att se Ace Ventura (har haft det ett par veckor eller så nu :P) Så bajbaj!



<3 //ʝₒϛϚεfɘjⁿ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0