Anton biter i det sura äpplet...

Aaah jag bara älskar Idol!! :'D

Missade början av det här avsnittet, men såg det nu efteråt. Haha, jurrysarna är ju grymma ;D Men dom sjunger ju verkligen bra, jämfört med dom förra jurrysarna :P

Minns inte så mycket av det här avsnittet nu bara för att jag kollat på massa småklipp -.- men ska försöka minnas.
Man blir så glad av dom som får revansch (?) Den jag syftar på i detta nu är ju såklart Piotr! Han sjöng ju egentligen inte så bra, långt ifrån perfekt, och det kändes som att han fick anstränga sig en hel del...men han va ju för söt (: Och i slutet när han bah ååh va jag skakar och tårarna av lycka när han till slut går vidare, efter år av revanschsug.

Sen så måste jag ju nämna Daniela, med flätorna...som hon flätat själv, i 23 timmar!! ;O Vem har inget att göra i 23 timmar i streck liksom? Sover hon aldrig? ;P Jag tyckte iaf det va sjukt kul när hon kom in och bah verkligen helt chockad börjar prata om Bagges skägg xD Aaaah :'D
Och så såklart Peder eller vad det va han hette. Det jag tyckte va mycket roande med honom va när han babblade på om sin utbildning, och Jihde bah "och när va det här? 1940?" han trodde han va mycket äldre än vad han va! xD Jag menar, han va ju bara 57, han va inte ens född på 40-talet xD Aa, jag tyckte det va sjukt kul iaf (a)

Och så sist men inte minst.. det här va förra avsnittet, men missade antagligen det. Såg det först nu och aaah jag kan inte sluta kolla på det. Skitkul! x'D


Jag som tycker att äpplen låter så skönt :P Om det inte är nån som har tendens att smaska dårå ;S Hahaha sjukt kul iaf! Och hans plågade jämrande, så söt <3 "Jag hatar äpplen" Och jag som har så knäpp humor.. när Jihde ger äpplet till Anton och säger att han ska ha det i bakfickan xD Man får ju inte plats med ett äpple i bakfickan xD Eller nån annan frukt heller för den delen xP 
Anyway.. dom hade skrivit om det här på backstage-bloggen. "Tänk er en fredagsfinal. Tänk er Bagge i juryn. Tänk er alla i publiken med varsitt äpple. Tänk er Jihde säga 'nu' och få alla att samtidigt ta en tugga." Aah, det hade varit nåt det^^



<3 //ʝₒϛϚεfɘjⁿ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0