:|

Så.. idag vid 10 kom en snubbe förbi och målade vår pelare. Till slut! Tyckte iofs att den va ganska snygg när den va grå, men måla måstes den ju.
Har ont i huvvet och är seg...har kanske andats in alla dessa färgångor :S

Sen så vågade jag till slut ringa och bestämma tid för min uppgift i Marknadskommunikationen. Vi ska skildra en process, eller händelseförlopp, i fem bilder. Det ska fungera som en film, fast i stillbilder liksom istället för olika scener. Mitt tema är godis (a) och på måndag händer det. Tror jag döööör. Hade ju helst fått det gjort idag eller imorrn.. :P Så nu får jag gå hela helgen i ångest. Toppen! Det är så pinsamt, man ska liksom säga åt människorna vad dom ska göra (typ "flytta dig lite mer åt höger" eller "vänd huvvet ditåt"). Man känner sig så dum -.-

Men tror det kommer kännas bättre efter dagens avsnitt av Idol :D Hoppas jag iaf :O



<3 //ʝₒϛϚεfɘjⁿ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0