Kan inte sätta fingret på det...

Ända sen igår när jag såg Heroes hade jag den där känslan av att jag kände igen mamma Petrelli. Jag hade ju såklart sett henne dom tidigare säsongerna, men jag menar från nån annanstans. Sen kom jag på att det är hon som spelar Mikes (Phoebes man) mamma ;D (a) Det är ganska irriterande att inte komma på varför man känner igen vissa skådespelare...eller andra människor för den delen.
Sen va det nåt med Nathan också som inte var som det brukade... Nåt med hans minspel eller sätt att röra sig och prata eller nåt. Det kan jag verkligen inte sätta fingret på ;S

Och Idol, wow det är så bra program. Och så roligt att Bagge åkte till Finspång ;D :D Fattade däremot inte alls var det va han va :S Kände inte igen mig det minsta.
Och det va kul med jurykuppen. Trodde verkligen det va på riktigt. Dom borde bli skådespelare istället :P

Men nu måste jag gå och lägga mig.. börjar visserligen 3 imorrn...men det är störande att sova så länge iaf...hela dagen försvinner ju. Och det är lite stuff jag måste få gjort så... (det blev väldigt många punkter på så lite text (a))



<3 //ʝₒϛϚεfɘjⁿ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0