Idol och Heroes

Som sagt, såg förstås premiären av Idol :D Och så inte det lika premiäriga avsnittet av Heroes. Gick inte att kolla på första avsnittet ju "/ Helt plötsligt börjar det om från början, så nu har jag gett upp! Men tror jag fattar ändå ;D

Anyway, wiiie va KUL! Kunde seriöst inte sluta le xD Insåg inte hur mycket jag saknat de båda programmen^^ Heroes va dessutom ännu längre sen jag såg..

Och dom har gjort om introt till Idol! Alltså själva bilderna! Det är ju samma som i AI nu! Trodde dom där ansiktena i början ska föreställa nån speciell, typ Jordin Sparks.. men antagligen inte :P Såg ju ut som henne faktiskt ;P
Och så har trenden av att den första tävlanden ska va jättedålig brutits. Hm, va det nån som fattade den meningen? :S Jaja, jag skyller på att det är sent (a) Hursomhelst, den där tjejen va så sööööt! Och så tyckte jag så synd om tjejen som inte kunde sluta gråta. Tufft är vad det är!
Och så tror jag, tror jag, att jurysarna blivit elakare iår "/ Såg ju inte mycket av audition förra året, så har ju ingen direkt koll. Men det va ju mysigare när dom va snälla :O Det som gör att jag tycker mer om dom än förra ju! Dumma dom som faller för grupptrycket -.-



<3 //ʝₒϛϚεfɘjⁿ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0