Tentor och Darin

Ja, igår hade jag första tentan dårå.. Marknadskommunikation. Hade massa ångest, trodde aldrig att jag skulle hinna plugga in allt.. gjorde testtentan och klarade inte hälften liksom xP Men det gick bra faktiskt, det kändes bra iaf. Bara en fråga jag inte kunde svara på så.. Dessutom behöver man inte ens ha hälften så mycket poäng för att få godkänt. I högstadiet va man tvungen att ha typ 70% rätt liksom :O Ganska stor skillnad :P

Anyway.. skulle ju fira med lite choklad efteråt (a) så går ända till Lidl.. inte så långt iofs, men när man kommer fram upptäcker man att det är stängt och det kostar på humöret kan jag säga. Grrr.. Men jag tog det idag istället...så nu mår jag illa ;S

Men nu ska jag kolla in Darin. Han va ju med i början av Idol...och tror ni inte att jag fortfarande är i duschen då? Jo. Så när jag kommer tillbaka är det reklam, och när det börjar igen hör jag att Darin varit uppe innan. Otroligt störigt, såklart missar jag just det! :| Så nu ska jag alltså se vad jag missat.. Annars va det en ovanligt bra förstafinal.



<3 //ʝₒϛϚεfɘjⁿ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0