Svenska Hollywood-fruar

Nu ska jag snart hem. Wiiiee! Men först ett inlägg (inte Idol nu heller).

Ikväll är det säsongsstart för Chuck. Kul! Hade verkligen börjat gilla den serien assååå. 6:an har en hel del skumma serier, men en hel del bra också. Men det är inte det det här inlägget ska handla om utan..

..Svenska Hollywood-fruar. Alltså.. är jag den enda som inte tittar på det? Seriöst! Såg en liten snutt av det en gång...när nån av dom där fruarna gick till frisören med sin lilla hund.
Vad är det för kul? Varför tittar alla på det? Det är bara tragiskt. Eller? Jag vet inte, har ju bara sett en liten snutt :P Tänkte se hela programmet nån gång, bara för att se vad det egentligen är. Men palla, ikväll ska jag se Shall we dance istället^^

Hursomhelst verkar verkligen alla prata om det.. T.o.m på Idol :O Vad va det dom sa till Eddie när han sjungt? Jag minns inte.. Tror jag hörde Anna Anka nämnas iaf.

Anyway, nu ska jag hem!



<3 //ʝₒϛϚεfɘjⁿ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0