Och så dom sista tjejerna..

Hehe, jag vet, det har bara varit Idolskriv här.. men har för mycket att göra, och är för trött för att orka skriva om nåt annat. Så det blir helt enkelt det viktigaste ;D

Bra har det varit ikväll! OMG! Som sagt spännande överraskningar när man inte hört mycket från dom tävlande.

Reza va jättebra! Trodde hon skulle va urtrist när jag såg att hon gick vidare ;P Tji fick jag!
Och så Karolina.. trodde hon också skulle va skittråkig! xP Såg henne lite som den där tanten juryn tyckte hon va efter slutauditionens soloframträdande. Men hon har verkligen en fantastisk röst!
Och sist, och minst, Tove. Ååh, jag tycker hon är så söööt, helt underbar! Urgullig på alla sätt och vis. Hon va kvällens favorit innan nån hunnit sjunga, och det är hon nog fortfarande.

På nåt skumt sätt kommer alla bra i slutet.. Hur kommer det sig? ;S Kan det va så att det bara är psykiskt? För det har varit så hela veckan ;O
Anyway.. skönt att dom fått bukt med ljudet i lokalen. Första kvällen va hemsk! Världens volym- och kvalitetsskillnad mellan när dom sjöng, juryn pratade och så, och det förinspelade. Man tycker ju att dom borde ha mer koll.. Men som sagt, skönt att det är bra nu! (om det inte bara är så att jag vant mig :O)

Jaja, nu avslöjas snart resultatet. Iiiih! Blir ruskigt spännande imorrn. Vilka kommer juryn ge en ny chans, och vem av dom kommer folket rösta bort? Vågar knappt se det tror jag :O



<3 //ʝₒϛϚεfɘjⁿ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0