Sommartid och annat

Så...sommartid nu.. Det suger! Glömde det nästan...så när man kommer på det är det inte alls kul. En hel timme bara försvinner. Glömde nästan bort vintertiden i höstas också. Men det va trevligare. Då fick man ju en extra timme.. Då va det ju som alla säger..."då får du sova en timme längre". Visserligen vaknade jag en timme tidigare...men då kunde jag ju ligga i sängen en timme längre ;D

Hur som helst...

Idag hade jag fullt upp! Dammsugning, jag bakade kladdmuffins, handlade mat till nästa vecka. Och jag har fortfarande disken kvar -.- Men det va absolut värt det. Muffinsen blev sjukt goda^^ Så gjorde jag skrabbelucker också.. va ju tvungen att få slut på det sista ägget. Nu har jag skitont på tungspetsen. Har ätit alldeles för mycket söta saker på sista tiden :S

Och igår släckte jag alla lampor från 6 fram tills...ja jag vet inte när. Sent på natten iaf :P Jag såg ingenting xD Men det va ganska mysigt...iaf med min kära Nasse i famnen...annars va det ganska läskigt. Vad gör man liksom halv 9 på kvällen utan lampor på..? trodde först att all el skulle va avstängd. Fattade inte alls...då kan man verkligen inte göra nånting! xP

Tittade iaf på Shakespeare in love.. Så sorglig.. Såg den nån gång på engelskan.. Då fattade jag ingenting. Fattade inte så mycket mer den här gången xD Men men :P Liksom vem va den där vars liv hängde på Shakespears pjäs? Fattar inte dealen där. Och varför berättade den där killen vad den nya pjäsen skulle handla om? Varför skrev han den inte själv då? Han som kom på den ju. Aja.. lär ju ta många tittningar innan man fattar allt xD Men den va iaf bra fast man inte fattar.

Anyway.. just nu försöker jag beställa biljetter från swebus. Det är ju helt omöjligt. Får felmeddelanden typ hela tiden för massa olika grejjer. Och allt går jättesegt. Aaaaah! Beställer man sent så blir det ju mycket dyrare också. Men ska pröva några fler gånger.. annars kanske mamma kan hemifrån.

Men nu måste jag diska...såhär mitt i natten :P



<3 //ʝₒϛϚεfɘjⁿ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0