Home

Sitter här...ensam hemma :P Inte ofta jag är ensam här nu för tiden. Men mammsen och pappsen kommer hem senare ikväll iaf..

Och imorrn ska vi till Eskilstuna :D Fira systern min. Har inte varit där sen vi flyttade henne dit...och då såg man ju mycket :P Så det blir gött.. ananaspaj också.

Sitter och jobbar med en grej.. ingen aning om när den ska va klar :S Men eftersom kursen slutar idag blir jag lite orolig ;S Jaja, är för ofokuserad här...och det har jag varit hela förmiddagen ;D (a) Men lite fick man gjort iaf. Kanske beror på att jag lyssnat på massa musik på Spotify (a)

Men nu ska jag iaf gå på toa, fixa kvällsmat och titta på Let's dance :D



<3 //ʝₒϛϚεfɘjⁿ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0