Tillbaka till kärleken...osv.

Kom på en sak till som jag blev så glad över.. (: Satt och tittade på 4:an häromdan, så kom trailerna för massa program...och filmen Tillbaka till kärleken. Såg den för typ jättelänge sen...men missade massa av den, och undrade så mycket vad den hette, vad den egentligen handlade om och massa. Så när jag såg trailern bah visste jag direkt att det va den. Äntligen ska man få lite klarhet i den där filmen :P

Sen så är det ju Melodifestivalen tidigare på kvällen också.. Såg att den håller på mycket längre den här gången.. Eller snarare ½ timme...men ändå, ganska mycket procentuellt :P Det blir spännande iaf..^^ Så otippat allt iår ju.

Och imorrn är det Let's dance :D Kära nån, det är så tajt! Iaf dom tre bästa, dom är det väldigt jämt emellan. Om inte Elisabeth åker ut, då vet jag inte vad! Det va roligare förut...innan hon gick för långt. Men iofs bra att hon kom längre än CJ iaf...nån rättvisa får det ju va ;D Men iiooo, dom är så sköna dom andra, Morgan är så söööt, så behaglig röst på nå vis...och man blir så glad när han är i farten :D Och Laila är så grym! Och Magnus är så rolig xD Så bjudig på sig själv. Han är cool 8)

Jao, det blir visst endel tv-tittande i helgen^^ (a)



<3 //ʝₒϛϚεfɘjⁿ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0