Munter

Nu är mitt gränssnittsprojekt som skulle va klart igår färdigt (a) Bara rapporten kvar :S Höll på att gå åt igår...dumma css gjorde inte som jag ville. Men kände mig så smart så smart när jag listade ut alla problemen^^ Värst va lite det krävs för att bli munter ibland :P

Och fick bekräftat att vi inte har några lektioner eller tentor nästa vecka. Yeeeey :D Det är tentavecka, och då är det ingen som har lektion, what so ever. Och liksom dom tidigare två tentaveckorna har inte vi en enda (a) Tenta alltså. Får lite dåligt samvete :O Så ska iaf beställa bussbiljett hem till på fredag. Skööönt!

Plus att jag kom på att vi hade en vecka mer än vad jag trodde att göra färdigt Flashprojektet på. Äntligen verkar allt gå min väg. Så det va visst inte så lite jag kan va munter för ändå...

Men nu ska jag hem.. Se Grey's anatomy (a)



<3 //ʝₒϛϚεfɘjⁿ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0