Sprickor i fasaden...

Det är typ skitläskigt! Har haft sprickor i en pelare i lägenheten ett bra tag nu. Ända sen jag flyttade in faktiskt, och säkert längre än så. Iaf så såg dom plötsligt skrämmande stora ut.. Bara sådär. Så skrev till hsb om det och blabla. Trodde inte det skulle gå så fort, men där stog det några byggherrar utanför min dörr igår. Och jag skrev till dom i söndags kväll!

Så förhoppningsvis ska dom laga den.. och göra det bra :P Hoppas inte det tar så värst lång tid bara.. Och hoppas dom har börjat redan idag. Vill få det här ur mina tankar nu. Dessutom är det ganska stressande att veta att dom kan komma lite när som helst xP (a)

Men men...det blir nog bra... Hela huset kommer iaf inte braka ihop över mig när som helst, så det känns ju bra :P
Nu ska jag strax hem iaf.. hoppas dom gått hem för dagen (a)



<3 //ʝₒϛϚεfɘjⁿ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0