CE Johanssons metallduksfabrik

Haha, japp! Håller på med ett projekt här.. Vi ska göra om en redan existerande (dålig) hemsida och göra den bättre. Och allt ska man tänka på, layouten och texten. Allt för att den ska bli så användarvänlig som möjligt för målgruppen.
Och jag har inte ens börjat på den än ;S Har bara analyserat och skrivit om lite texter än så länge. Det tråkigaste alltså.

Men nu vet jag iaf vad en metallduk är...visste inte ens att det fanns sånna innan jag började :P

För övrigt kurrar min mage, så jag ska nog gitta nu snart.. Hem och äta lite bakade potatisar. Ååååh!
Och nu såg jag precis att det snöar utanför :S Hoppas det inte är blötsnö!

Inget vidare kul på tv ikväll heller...nu när Lipstick jungle har slutat. Känns som om massa kul serier bara slutade helt plötsligt! -.- Men så började ju också både House och Greys anatomy nyligen så..

Men nu måste jag gå innan bussen hinner ifrån mig.



<3 //ʝₒϛϚεfɘjⁿ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0