Flash-skit!

Har suttit med Flash ett bra tag här nu.. Känner mig smått stressad över allt som ska in och hejohå! =| Och så hade jag kommit värsta långt med flashgrejjen, och råkar jag stänga ner den utan att spara. Då blev jag arg så alldeles! Grrrr! Liksom, höll på med en grej som jag skulle blippa bort, tröck på första bästa krysset, så visade sig vara själva dokumentets kryss. Suck! Nu är jag iaf relativt munter.

Och igår bakade jag till slut mitt bröd.. Behövde inte va där hela dagen visade sig. Puh!
Ska säga dig att det tar sin tid att baka bröd. Först gör man själva degen, så ska det jäsa i en halvtimme, sen ska man göra små bullar av dom (det tar faktiskt värsta tiden eftersom det är så kladdigt!) och så jäsa igen...på plåtarna, in i ugnen i typ 10 min var, och så ska det svalna, man ska skära isär dom (det gör iaf jag) in i påsar och frys in dom.
Man är helt slut sen ;D Men det är det värt..

Nu ska jag se Simpson yo. Eller NEJ, det har redan slutat :O Family Guy då...och House (a)



<3 //ʝₒϛϚεfɘjⁿ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0