Körsbärste

Har inte gjort så mycket den här helgen...som vanligt ;D Sett massa filmer och på tv och sånt.
Såhär efteråt förstår jag min dumdristighet. Jag borde ha bakat bröd idag. Varför gjorde jag inte det? Jag hade ju all tid i världen. Typ. Nu måste jag göra det imorrn...när jag kommer hem helt utmattad kl 5...efter att ha jobbat med nåt hela dagen. Ingen aning om vad vi ska göra, men lektionen är från 8 till 16.45... Det ser man inte direkt fram emot.

Menmen...

Det positiva den här helgen va iaf i lördags "morse" när jag åkte till torgmarknaden. Det va ganska lite den här gången. Men jag gick förbi ett testånd. Massa olika sorters téer. Och mitt bland dom alla såg jag körsbärste. Drack det igår, och det va SÅ gott!! Trodde aldrig jag skulle hitta det...men det gjorde jag :D Synd att jag inte har nån glasburk som jag stor nog "/

Men nu ska jag göra iordning kvällsmat...och körsbärste :9



<3 //ʝₒϛϚεfɘjⁿ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0