På dom här tre dagarna har jag hunnit...

...fylla 20 år (kära nån va vuxen jag är!!!)
...baka chokladcookies och göra chokladbollar så alldeles
...traggla med massa html, css och flash
...titta massa på tv

Hm...ja...det är pretty much it. Men ändå! Välförtjänt helg here I come! :D

Och idag hände det pinsammaste.. Satte faktiskt väckarklockan på 9.35 och va ganska vaken vid 10, men låg och drog mig ända till 11 ;D (a) Iaf, så öppnades plötsligt dörren till lägenheten. E är borta, men hennes kompis sover här över helgen. Så fattade inte vad hon gjorde här på förmiddagen liksom. Så strax efter slog dörren till mitt rum upp. Där satt jag i nattlinne bah :S Det va nån byggsnubbe. Dom har hållt på att trixa massa här i huset. Men han borde ju fattat att det bor folk här när han kom igenom första dörren och såg massa möbler! GAH! Men det pinsamma ögonblicket varade inte så länge eftersom han bara sa "oj!" och försvann illa kvickt! Bäst för honom själv!



<3 //ʝₒϛϚεfɘjⁿ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0