Nytt år, nya tag

Kära nån! Trodde jag typ aldrig skulle blogga mer här ett tag.. Men fick sån lust :S Jaja...

Har som sagt flyttat och grejjer, och varit på en månads jullov ;D (a) Kan ju säga att den kändes much too longer än bara en månad! Och mycket hände också, helt galet.

Det har varit julbak, barn, knäckkokning, pepparkaksgiraffer, julgranar, potatisgratänger, skarpa knivar, crosstrainers, vibreringsmaskiner, kilokalorier, nyår, massa tv, sjukt kallt, isvakar, sena mornar, mer barn, you name it!

Mer än så säger jag inte! xD
Och nu när man är tillbaka igen känns det jättejobbigt. Gå upp tidigt igen, klara av allt själv. Man blir helt fel av att vara hemma såhär länge! :S Stänger t.o.m av väckarklockan i sömnen.

Men nu ska jag nog bege mig hem och äta riskakor :D



<3 //ʝₒϛϚεfɘjⁿ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0