Ömäricken Ajdåll^^

Aaou, har ju bara sett till top 5 än så länge...men ska se dom andra programmen också såklart...men råkade se att det fanns några riktigt bra framträdanden där med :O (a) Jag vet, jag är för otålig! Men anyway.

Först top 12...Beatlestema. Eller det va väl snarare McCartney och Lennon-tema :P Så va Beatlestemat veckan efter. Hm, minns inte. Men det bästa va iaf Brook White. Lyssna bara!


Och Chikezie...typ första gången jag la märke till honom. Så tråkig va han annars "/ Men här va han sjukt bra! Okej, nu är det så att jag inte kan lyssna här borta, men tror det va det här ;D Ska kolla när jag kommer hem (a)


Från veckan efter tror jag inte det va nåt wow-framträdande precis. Tycker själv det va ganska segt med liknande låtar två veckor i rad. Liksom hallå? :S
Kul däremot det dom började göra på resultatshowerna.. Ringer upp tittare som får ställa frågor ;D

Ojdå, glömde nästan...Syesha va ju helgrym!! Typ nya favoriten efter det här.. åtminstone en av favoriterna (a)


Hm, blir segt med för många videos i samma inlägg, så delar upp det här lite (a)



<3 //ʝₒϛϚεfɘjⁿ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0