Lördag kväll

Usch, mår inte så väldigt bra för tillfället kan jag säga. Har proppat i mig två 100g chokladkakor. En ljus och en mörk. För det har stor betydelse :O

Haha. Hade tänkt mig att åka och låna nya böcker på biblioteket idag, för att sen köpa bröd och mjölk på Willys.. Såklart hade bibblan stängt där jag kom fram. När jag sen hade plockat åt mig vad jag skulle ha på Willys märkte jag att jag glömt plånboken hemma. Hur klantig får man bli!? Extremt störande måste jag säga. Vadå att man inte fick nåt gjort? Så va tvungen att köpa choklad som tröst (a) Okej då, hade tänkt ha det ändå :P

Så nu har jag suttit här, tittat på Dude, where's my car och halva Dumb & dumber, med en kopp te (länge sen), två mackor och två chokladkakor xP Yeah! Men nu känns det inte lika bra längre som sagt :S

Hursomhelst...vet inte vad jag ville ha sagt med det här... men nu ska jag borsta tänderna iaf.



<3 //ʝₒϛϚεfɘjⁿ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0