Hej helgen

Hehe okej, kan ju säga som så att det inte blev riktigt som jag planerade för den här veckan. Orkade inte. Fy mig!! -.- Blir så sur på att jag gör så ibland :O Inte har jag gjort nåt vettigt heller. Böckerna känns vääääldigt tjocka och tråkiga :S Vad hände? Måste försöka läsa lite imorrn!

Annars sitter jag just nu och lyssnar på Amanda Jenssen, och väntar på att Dumb & dumber ska ladda upp. Men fasligt segt va det ska jag säga er :O Äsch, det går ju inte! Och jag som bara hade lust att se den...och Dude, wheres my car, men den fanns inte -.- Suck!

Men nu ska jag sluta.. btw luktar det väldigt mycket chokladboll här =9 hehe (a)



<3 //ʝₒϛϚεfɘjⁿ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0