Ny vecka, nya tag

...eller nåt.

Och dum som jag är bestämde jag mig för att stänga av datorn senast 10 när jag börjar skolan 8 nästa morgon. Och det gör jag imorrn! -.- Hur ska jag klara mig? Satte ju just på :P Men måste kämpa! Ett avsnitt av Vänner hinner jag nog titta på iaf (a)

Idag har iaf hänt lite.. Hade en lektion i skolan, sen åkte jag till centrum och fixade ID-kort och hämtade mina böcker!! Juppjupp. Sen hann jag precis steka bacon och champinjoner och äta, innan jag va tvungen att fara iväg igen, för att gå på en föreläsning. Alltså fatta, det va frivilligt, och jag gick :O Men det va bra iaf^^ Hur man gör studierna enklare. Vilken inspiration man fick alltsååå^^ En föreläsning imorrn igen, med samma tjomme :P Kom iaf hem halv 8, och nu har jag duschat och ätit kvällsmat :P Känns mycket skönt kan jag säga (:

Annars är det helt okej faktiskt! Ska kanske t.o.m fara iväg och sjunga på onsdag =D Det va så länge sen :O

Nä, men nu måste jag sluta.

Go'natt!



<3 //ʝₒϛϚεfɘjⁿ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0