Lägesrapport från den här veckan typ...

Nu har jag inte skrivit på en vecka...igen :O

I helgen va mammsen och pappsen här iaf ;D Och nej, inte va jag särskilt frisk -.- Men vi hade ganska kul ändå. Mamma blev galen på katten, pappa blev allergisk, och antagligen galen också visade det sig när vi kom till A6 på lördagsförmiddagen :S Hm, pinsamt! xD Sen satt vi och spelade Yatzy (som jag vann) och åt munkar och sånt. Och såklart tvättade jag kläder för första gången i mitt liv. Det va mycket kul! Haha, seriöst!

I veckan har i princip ingenting hänt! Snacka om inga lektioner! Okej, första delen av veckan va det iaf inte så man dog av tristess :O Nä men okej, jag klarar mig. Har nu fixat kort till ett kommande ID-kort. Men kan nog inte fixa det förrän nästa vecka med tanke på att det redan blivit helg igen :O
Och igår råkade jag visst köpa choklad (a) och en munk^^ Men munkarna vi åt i helgen va typ myyycket godare. Dom va verkligen sjukt goda!! :O *hänförd*

Och idag gjorde jag typ världens godaste mat. Typ.. Iaf godaste som jag lyckats med ;D Rårakor va det iaf. Fast inte riktigt. Rev den inte, som man skulle gjort, utan skalade den. Hittade inget rivjärn ju! Bara sån där skum maskin som man måste sätta ihop, och det orkade jag inte. Men sjukt gott blev det iaf. Så lingon på det. MUMS! Kan ha varit så gott för att jag bara ätit pasta och ris så länge xP Men det låtsas jag inte om (a)

Men nu ska jag se American Idol och Smallville iaf =D



<3 //ʝₒϛϚεfɘjⁿ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0