Brännsår och hörlurar

Sitter här och larvar mig, ska snart se Vänner och äta en chokladcookie :D Hihi (a)

Jag är typ sjukt klantig! Inget nytt. Såhär va det nämligen den här gången..

Häromdan skulle jag laga mat (kyckling och ris, skitgott blev det!). Sen när jag är glad skulle jag kolla plattorna. Fråga mig inte varför, skulle kanske sätta ner nåt där.. Iaf, så håller jag handen över den ena, och den är inte så varm, så sätter ner hela handen. Så går jag över till andra plattan, och tänker inte på att jag stängde av den mycket senare xP Så gjorde skitont :| Fast gick över snabbt. Fast nu har jag, klåfingrig som jag är, dragit bort lite skinn på lillfingret. Ni vet, blir ju som ett lager skinn över, så drog bort det xD Och nu gör det lika ont igen :S

Och så till nåt som inte gav lika stora konsekvenser, men däremot va ganska kul^^ Sitter här och lyssnar på musik med hörlurar. Och råkade sätta plopparna tvärtom. Du vet, den med L i höger öra och vice versa (första gången jag använder det uttrycket). Har aldrig fattat varför man måste sätta dom i rätt öra, nu vet jag. Trodde det hade nåt med ljudet att göra, men icke. Det skaver i öronen! Nu vet ni, ifall ni inte är mycket smartare än jag och kommit på det tidigare devillsäga :P



<3 //ʝₒϛϚεfɘjⁿ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0