Back in Jönköping

Ojojoj, den där semestern va verkligen behövlig! Nu blir det inget förrän till jul :O Fast ska väl iofs hem om några veckor...mammsen fyller ju år :D Men inget längre dårå.. :P

Minns inte ens vad jag gjort.. känns som om jag varit borta hur länge som helst!
Kom iaf hem förra fredagen, missade bussen såklart -.- Varför ska det alltid hända mig? :S Nästa gång ska jag minsann sätta mobilen på ringning också...den stänger jag inte av i sömnen :P Men jag fick se mitt Idol iaf :D Men va värsta läskigt, fick sitta där och fråga om alla som va med :S Det va en kuslig känsla kan jag tala om :O

Sen hade jag det mest lugnt, bakade chokladcookies och gjorde inget vettigt alls. Såg på House. Vad jag har saknat House förvånansvärt mycket :O Och på onsdagen va jag ute och larvade mig med Anna :D Mohahaaa :D
Sen åkte vi till Schweiz och larvade oss ännu mer :D Fast det va jag, mammsen och pappsen :P Kom hem därifrån igår.. lite stressigt att åka hit sen idag.. Men skönt har det varit!

Har t.o.m blivit värsta peppad här till att fortsätta plugga nu. Helt sjukt! Jag menar, klart det är kul och så, men hade ju gärna stannat hemma och bara slappat. Men har nästan saknat Jkpg :O Och skolan :O Med andra ord är det sjukt bra med break då och då.. Så man hinner peppa upp sig.

Och blablabla... vad jag snackar. Värsta ointressant xD Men iaf.. får la lägga ut lite bilder. Har inte lagt ut bilder på typ skitlänge. Jag har tappat stinget.
Men nu ska jag sluta ;D Bajbaj!



<3 //ʝₒϛϚεfɘjⁿ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0