En vecka kvar...

...eller inte ens det. Så SKÖNT!

Vad som är mindre skönt är att jag känner mig sjukt trött. Somnar när som helst...nästan. Ännu värre är att jag ändå inte kommer lägga mig tidigt xD Typiskt mig! Ingen aning om varför jag är så trött heller.. lite sov jag ju inte ;S

Annars är allt heeelt OK här^^ Pratade om typografi hela dagen...men kunde det mesta från innan :O Men lite lärde man sig ju ändå, men lite tråkigt :P

Måste göra färdigt Illustrator-bilden till typ torsdag, men orkar inte. Gaaah! Så pilligt så man blir tokig på den! Men ska försöka ta tag i det och göra den färdig imorrn. Ingen lektion då så ;D

Men ska la inte babbla mer här nu...

bilar

Bajbaj!



<3 //ʝₒϛϚεfɘjⁿ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0