It won't be long yeah

Haha, jag vet, helt sjukt att jag bara sådär sitter här och citerar Beatleslåtar :O Men den passar ganska bra för...

...ÄNTLIGEN är jag klar med den där presentationen!! :D PUH!

Inatt kunde jag knappt sova. Ni vet, låg och vände mig hela tiden.. :S När jag väl stängde av väckarklockan däremot kunde jag sova -.- Och sen i skolan försökte jag hitta sånt där OH-papper. Och alla bah nä, vi har inte det, gå dit. Och liksom hopplöst! Så det gick min lunchrast åt till.. -.- Sen när jag väl fått tag på ett OH-papper och en lärare ska visa hur jag gör så kommer det såklart fram att jag måste ha en utskrift innan jag kan kopiera över till OH. Så då springer jag omkring och letar efter en datasal att skriva ut från. Och det går inte för den ena och den andra orsaken som jag inte har en aning om :S Men till slut får jag iaf ut den där utskriften och får mitt OH-papper. Missade hälften av alla presentationer. Egentligen spelar det inte så stor roll eftersom jag inte ätit nån mat och va så okoncentrerad xD

Med andra ord har jag hållit på att gå i bitar och lösas upp och försvinna ut i rymden. Men hann ha den där presentationen iaf. Pinsamt, alla hade typ überseriösa ämnen som genforskning och schizofreni. Så kommer jag där och pratar om Bamse.. xP Eller okej då, pratade väl snarare om Rune Andréasson, men sak samma. Men det va ganska gulligt ändå.. när läraren förstog vad jag skulle prata om^^

Och nu känns det inte längre lika avlägset att jag ska hem om en vecka :D

Tyckte jag va så förtjänt av lite slapp och avslappning att jag köpte glass :D Yummie! Skulle ju köpt kanelbullar till kanelbullens dag...men hittade inte dom :S Antagligen slut -.- Nu ska jag käka glass och kolla Vänner iaf :D

...länge sen jag kände mig såhär lättad och närmast lycklig :O...



<3 //ʝₒϛϚεfɘjⁿ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0