Tjabba!

Va dålig jag har blivit på att blogga :O Jag som trodde att det skulle finnas mer att skriva om nu, när det faktiskt händer en del här i mitt liv.. -.- Men känns mest bara krystat (?) när jag försöker skriva. Iaf, here it goes.

Har ångest! Ångest och en informationsmojj :S Ska prata om Bamse imorrn xP Men uppgiften va liksom att informera om nånting som man tyckte va viktigt, typ, och som intresserade en...och mitt huvud va liksom tomt. Och nu har jag en bild som måste skrivas ut på OH-papper så fort som möjligt. Suck! Har letat massa efter nån som vet var man hittar sånt...men det va ju lönlöst -.- Men det blir nog bra *peppa peppa* USCH!

Plus att vi idag hade matte"redovisning" som dom så fint kallar det xP Stressade upp mig massa för det också såklart, eftersom jag inte hade så stor koll. Liksom det som vi går igenom gör vi bara några uppgifter på, sen är det över till nästa grej. Man hinner liksom inte med. Men det gick bra tror jag, och jag nu inte gjort massa slarvfel. Typiskt mig!!

Och nu har jag köpt massa mat på Willys ;D Kände mig så otroligt vuxen bara :P Det blev kycklinglår (är det ben i det?), mjölk, oboy (okej då, nåt liknande...mörkare), ost, svamp och nån krydda :P Måste köpa lite bröd också...såg att det va extrapris på det den här veckan, sjukt billigt. Måste frysa in :O

Dessutom så har jag kollat på en lägenhet idag.. och måste bestämma mig om jag ska ta den eller inte tills fredag :O Delar den med en annan tjej då. Lite läskigt :O Men det finns tv (a) och det va fint och fräscht och så. Hmmm...

GAAAAH!

Blir skönt på fredag när jag lämnat besked om lägenheten och gjort färdigt presentationen. Då kan man äntligen pusta ut liksom... och så åker jag hem nästa fredag och är där i en och en halv vecka :D :D :D

Men skriver imorrn och berättar hur det gick xP Ååååh snälla, måste få ordning på allt!



<3 //ʝₒϛϚεfɘjⁿ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0