Valborg

Jaopp, har haft ganska så gôtt i helgen trots allt. Tur man har som blir halvsjuk precis när det börjar bli kallare xP Nu mår jag helbra, och härligt väder är det också! Värsta blomlukterna i luften när jag va ute förut...hela luften full av dom ;O

Iaf, har grillat mashmallows, tittat på Bamse och Babar, sovit och gått runt i mjukisbyxor hela dagarna^^

Måste säga också.. kollade på Körslaget, så himla bra. Diggar Brolles kör, speciellt Plupp =D Sen är det ju nice att David är med där också (: Haha, men Plupp är så himla cool 8) Värsta videon på när han spelar piano på web-tv...men tv4 har ju en ny mycket sämre web-tv nu ;S -.-

Och igår va vi hemma igen...ensam med syrrrrsan.. Vi gjorde värsta niciga potatisgratängen. Med 3 dl grädde i xD Det va skitkul xD "Jag tog alltihop" man bah hmm.. Men det blev himla gott! Sen chokladbollar på det (;

Aa, ingen som fattar nånting av det här inlägget, inte jag heller. Men go'natt! (:



//ʝₒϛϚεfɘjⁿ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0