Planer planer..

Hehe, snacka om chokad när jag plötsligt såg 4 kommentarer bara sådär.. ^^ Mycket trevligt (:

Känner att jag egentligen borde börjat mycket tidigare.. tycker inte om att sitta här långt in på eftermiddagen "/ Men pappa sa att det kommer bli 25 grader i helgen. Om nu vädergubbarna har rätt :P Så nog hinner jag njuta iaf.
Appropå helgen ska mammsen och pappsen åka bort på fredag till nånstans som börjar på V.. glömmer alltid bort vad det heter xD Och så åker syrrrrsan iväg idag.. så det blir föräldrafritt hela helgen alltså ;D xD

Men idag ska jag börja jobba med mina arbetsprover till reklamprogrammet i Nybro ;O Svårt det här!



Ha'de gôtt! //ʝₒϛϚεfɘjⁿ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0