Stressad

Nu börjar jag bli stressad...på riktigt! :O

Hur ska jag klara av det här? ;S

Men bäst jag åker och tar ut pengar nu, så jag har det gjort.. sen måste man ju se Fridas program^^ Synd att hon bara får göra ett program. Vad är det för pris liksom? -.-

Sen fick jag reda på att jag kommer missa Finspånga marken också "/ Har ju alltid varit tradition! Men nu måste jag visst bryta den.. Fast kommer hem halv 6 på fredag...så hinner möjligen kolla lite...om jag har tur. Om inte alla har börjat packa ihop då ;S Grrrrr.. x@

Men I guess this is it, och att jag inte kommer skriva förrän jag kommer hem igen :O Kanske inte förrän på måndag!



//ʝₒϛϚεfɘjⁿ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0