Panik!

Mohaha, vilket långt inlägg det blev igår :O Och lite sådär lagom flummigt :P Men det är ju mysigt..

Är så himla nervös!! Fattar inte vad jag ger mig in på.. men det är så att på torsdag ska jag till Nyköping på workshop. Så ska jag dit, och sova där, och åka hem på fredag. Alltså det håller på båda dagarna.

Och nu är jag alltså lite smått panikslagen. Har inte ens gjort arbetsproverna man visst skulle ha med sig. Sen vet jag inte vad jag ska säga på intervjuarna...jag har ingen aning om "varför jag vill gå" xS Dessutom kommer jag gå vilse där, det vet jag. Så bra lokalsinne som man har :P

Nä, jag blir bara ännu nervösare av att sitta här och tänka. Men kan inte låta bli!



//ʝₒϛϚεfɘjⁿ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0