Talang och ESC

Klart man måste prata om det som säkert alla andra pratar om...Eurovision :P

Talang va bra det med^^ Men skulle ju va med och rösta fram sista finalisten tänkte jag, men det hann jag såklart inte -.- Ola-ola skulle ju gått vidare, han va heeelskön! För övrigt sjukt många som sjunger i finalen, 4, och sen två som spelar piano, en som trollar och en som jonglerar.. Jonglören är ju bäst som det ser ut nu, så himla cool 8) Seth är ju också ganska bra, men stör mig så otroligt när han pratar ;S Dryg liten skit! Och visst är den där lille ungen som spelar piano bra...men såååå booooring, han kunde ju åtminstone ta nåt man känner igen. Jag menar, det finns ju klassiskt man känner igen, man han spelar så himla tråkiga man aldrig hört -.- Men det är ju bra att det inte är så svårt att veta vem man hejjar på iaf (;

Sen va ju ESC ganska bra.. Men så pinsamt som alla har höjt Charlotte till skyarna! Det är ju faktiskt bara jurysarna som tycker det.. För dom vet ju allt så himla bra! -.- Men hon va ju klart bättre än vissa andra, det kan man ju tycka :P Dom som förhandstippar är ju ändå aldrig i närheten :P
Men kul för Ryssland.. Fast som sagt pinsamt att dom satsat så mycket.. vem röstar på nån för att dom har världskända skridskoåkare på scen och skit? :S Hoppas det va låten som va bra iaf :P Men har tänkt på en sak.. nu när det ska va i Moskva (?) nästa år.. då måste det ju bli världens tidsskillnad, med tanke på hur långt till öster det ligger.. Inget annat land som ligger så långt bort. I europa alltså. Och resten av europa kan ju inte få sitta mitt i natten för att titta, bara för att det sänds där.. Det måste ju sändas från nån annan stad.

Jaja.. lite kul att Björn kom in på ett hörn också ;D xD Men ganska pinsamt...nu tror väl alla att vi är helt konstiga och knäppa i huvvet här.. Fattade nån överhuvudtaget nånting av det? Men skit samma, jag tyckte det va kul iaf...istället för alla torringar som bara ska fjäska med "thank you for a wonderful show" och blablablaaa :S

Men nu måste jag gå på toa! Bajbaj!



//ʝₒϛϚεfɘjⁿ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0