Här har jag suttit...

...ätit popcorn (med popcornskrydda, sååå gott!) och tittat på typ Pretty woman ;D Najsigt bajsigt!

Fick plötsligt reda på att alla ska bort i helgen...igen ;O Först trodde jag dom skulle åka redan på torsdag, men det va bara mamma som va virrig (a) Så det blir föräldrafritt den här helgen också :P
Får väl gå till badhuset på lördag. Det har dom hållit på med hur länge som helst nu, och på lördag är det alltså premiär :P Men har en känsla av att det kommer va massa med folk där ;S

isac
hihiii, hittade den här bilden förut, så himla het ;D Så va bara tvungen att trixa lite med den (:

För övrigt är det hemskt störande.. min statistik har helt flippat ut sen flytten. Man får liksom bara se för en dag i veckan...alla andra dagar är som om dom inte fanns liksom.. x@ Men får väl hoppas att det ordnar sig. Jag är beroende (a)



Go'natt! //ʝₒϛϚεfɘjⁿ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0