Andas

OMG! Det här va läskigt! Har skrikit och hoppat runt här som en stucken gris.. xD Okej, såhär va det.. en sjukt läskig spindel sprang omkring här. Så himla läskig va den väl kanske inte. Den har gått omkring i taket ett tag...och nu kom den visst ner. Men snabb är den, det kan jag lova. Hatar snabba spindlar! Dom är liksom helt stilla först, sen plötsligt springer den iväg, och man har noll koll på den :S Men nu är den död, mohahahaaa (a)

Men ska ändå gå nu.. vågar inte riktigt va kvar här (; Har dessutom suttit här ett bra tag och larvat mig.. Gjort fyra übertjusiga frimärken^^ Och den här bilden ;D

ostbågar

Men nu ska jag nog gå ut.. köpa choklad tror jag minsann^^



//ʝₒϛϚεfɘjⁿ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0