ESC

Det här va ganska läskigt...kändes som att jag nyss skrev om ESC här.. men det va ju ett helt år sen! ;O Gaaah! Jag börjar bli gammal.

Iaf, tycker att det här är tusen gånger roligare när man hört låtarna innan. Så sjukt segt annars att lyssna på sisådär 20 låtar i rad som låter likadant allihopa ;S Men har inte hört dom som ska va med på torsdag än, så det får jag nog göra idag då :P

Får hoppas på ryktena om att det är bättre låtar då^^ För kan inte riktigt förstå att Polen faktiskt gick vidare, urtrist låt! Tror det va den iaf, hon med blå klänningen? Och att inte kalkonen gick vidare, så mycket snack det har varit om den ;O
Sen så va det otroligt pinsamt med Ryssland, hade dom tagit in en skridskoåkare och fiolspelande gubbe bara för att visa vilka världskändisar dom har eller nåt. Man bah ööh? Det va bara desperat och patetiskt!
Dessutom fattar jag inte alls allt det här snacket om att det bara är ballader med? Det kan väl vem som helst höra att så inte är fallet? ;S Jag blir bara förvirrad, så nu ska jag sluta ;D



//ʝₒϛϚεfɘjⁿ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0