Ny vecka

Då va det redan ny vecka...igen! Jag börjar bli stressad. Massa saker som ska va klara, och har inte ens kommit halvvägs på ena kursen (som iofs inte behöver va klar förrän i jul). Men kan inte koncentrera mig, det går helt enkelt inte! Men inatt ska jag minsann se till att komma i säng tidigt! Kanske redan 10 ;O

bamse och Lilla Åsnan

Hur som helst, helgen har varit ganska soft. Va barnvakter i lördags. Okej då, jag vaktade dom inte så mycket. Så himla jobbiga barn kan va!! Speciellt Molle, han är heeelt galen!
I söndags satt jag bara och läste Bamse^^ Myyyysigt! Sen eldade vi, och lukten har legat som ett tungt täcke här.. Så tungt så jag inte ens känner den...har inte varit ute heller så jag kännt nån skillnad xD Men iaf :P



//ʝₒϛϚεfɘjⁿ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0