Jag har lust...

...att åka till Kolmården :O Okej, inte idag, inte när det är såhär molnigt och det kan börja regna när som helst...men nån annan dag. Det va sjukt länge sen! Närmare bestämt två år sen. Men det känns längre sen. Plus att girafferna inte va ute sist "/ Och det är ju dom som äger mest.
Sen måste man ju hälsa på Enzo (Enzo finns faktiskt!!) och surikaterna, och kolla in tiger world, och se den nya delfinshowen.. för vad jag förstår ska den bara vara iår. Och den andra har man ju sett så många gånger :P

tigern äter kött

Appropå saker som va länge sen... sjukt länge sen jag gick på signering! Men det har inte varit nåt skoj här på jättelänge ;S Länge sen jag va i Nkpg överhuvudtaget.



//ʝₒϛϚεfɘjⁿ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0